Cennik

Starter
Szybki start

Dla firm korzystających z innych programów lub excela do obliczania kaloryczności i makroskładników posiłków.

399 zł / miesiąc
  • Sklep online z obsługą płatności
  • Własna domena i certyfikat SSL
  • Panel klienta
  • Aplikacje mobilne dla klientów
  • Aplikacje mobilne dla kierowców
  • Aplikacje mobilne dla kuchni
  • Backoffice (CRM + ERP)
  • Podstawowe raporty dla kuchni
  • Koszt wdrożenia: 0 zł
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: 1000 zł (opcjonalnie)
  • Prowizja od płatności online: 2,5%
Wypróbuj za darmo
Professional
Najpopularniejszy

Wszystkie funkcje systemu. Kompleksowe rozwiązanie odpowiednie dla większości firm cateringowych.

799 zł / miesiąc
  • Wszystko z planu STARTER
  • Baza składników i przepisów
  • Układanie jadłospisu z kalkulatorem kaloryczności i makroskładników
  • Lista zakupów
  • Kontrola foodcost
  • Raport potraw do przygowania
  • Raport gramatur posiłków
  • Raport pakowania
  • Obsługa wykluczeń
  • Koszt wdrożenia: 0 zł
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: 2000 zł (opcjonalnie)
  • Prowizja od płatności online: ustalana indywidualnie
Wypróbuj za darmo
Premium
Aplikacje dedykowane

Wszystkie funkcje systemu oraz dedykowane aplikacje mobilne. Najlepszy dla szybko rosnących cateringów z dużą liczbą klientów.

1199 zł / miesiąc
  • Wszystko z planu PROFESSIONAL
  • Dedykowana aplikacja iOS dla klientów
  • Dedykowana aplikacja Android dla klientów
  • Koszt wdrożenia: 6000 zł
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: 2000 zł (opcjonalnie)
  • Prowizja od płatności online: ustalana indywidualnie
Wypróbuj za darmo
Enterprise
Indywidualne wymagania

Odseparowane środowisko serwerowe z dedykowanymi zasobami. Indywidualne funkcje i integracje.

Skontaktuj się
  • Wszystko z planu PREMIUM
  • Dedykowane serwery
  • Indywidualne funkcje i integracje.
  • Dedykowany konsultant
  • Koszt wdrożenia: ustalany indywidualnie
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: ustalany indywidualnie
  • Prowizja od płatności online: ustalana indywidualnie
Wypróbuj za darmo
Starter
Szybki start

Dla firm korzystających z innych programów lub excela do obliczania kaloryczności i makroskładników posiłków.

3995 zł / rok
  • Sklep online z obsługą płatności
  • Własna domena i certyfikat SSL
  • Panel klienta
  • Aplikacje mobilne dla klientów
  • Aplikacje mobilne dla kierowców
  • Aplikacje mobilne dla kuchni
  • Backoffice (CRM + ERP)
  • Podstawowe raporty dla kuchni
  • Koszt wdrożenia: 0 zł
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: 1000 zł (opcjonalnie)
  • Prowizja od płatności online: 2,5%
Wypróbuj za darmo
Professional
Najpopularniejszy

Wszystkie funkcje systemu. Kompleksowe rozwiązanie odpowiednie dla większości firm cateringowych.

7995 zł / rok
  • Wszystko z planu STARTER
  • Baza składników i przepisów
  • Układanie jadłospisu z kalkulatorem kaloryczności i makroskładników
  • Lista zakupów
  • Kontrola foodcost
  • Raport potraw do przygowania
  • Raport gramatur posiłków
  • Raport pakowania
  • Obsługa wykluczeń
  • Koszt wdrożenia: 0 zł
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: 2000 zł (opcjonalnie)
  • Prowizja od płatności online: ustalana indywidualnie
Wypróbuj za darmo
Premium
Aplikacje dedykowane

Wszystkie funkcje systemu oraz dedykowane aplikacje mobilne. Najlepszy dla szybko rosnących cateringów z dużą liczbą klientów.

11995 zł / rok
  • Wszystko z planu PROFESSIONAL
  • Dedykowana aplikacja iOS dla klientów
  • Dedykowana aplikacja Android dla klientów
  • Koszt wdrożenia: 6000 zł
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: 2000 zł (opcjonalnie)
  • Prowizja od płatności online: ustalana indywidualnie
Wypróbuj za darmo
Enterprise
Indywidualne wymagania

Odseparowane środowisko serwerowe z dedykowanymi zasobami. Indywidualne funkcje i integracje.

Skontaktuj się
  • Wszystko z planu PREMIUM
  • Dedykowane serwery
  • Indywidualne funkcje i integracje.
  • Dedykowany konsultant
  • Koszt wdrożenia: ustalany indywidualnie
  • Konfiguracja systemu i szkolenia: ustalany indywidualnie
  • Prowizja od płatności online: ustalana indywidualnie
Wypróbuj za darmo

*Podane ceny są wartościami netto. Należy do nich doliczyć 23% podatku VAT.

Porównaj plany

...lub załóż od razu bezpłatne konto testowe i wybierz plan później. Załóż darmowe konto

Starter Professional Premium
Back office (CRM + ERP)
Klienci
Zamówienia
Subskrypcje
Historia operacji
Potencjalni klienci
Heatmapa zamówień
Segmenty klientów
Raporty sprzedażowe
Wystawianie faktur i paragonów
Zarządzanie dietami
Zarządzanie sklepem Ala carte
Zarządzanie dodatkami (upselling)
Baza składników
Baza potraw
Układanie jadłospisu
(bez składników, alergenów i wartości odżywczych)
Codziennie zmieniające się menu, okresowe menu, stałe menu
Baza posiłków z obsługą wielkości porcji
Matrycowe podejście do układania jadłospisu
Normy dobowe zawartości składników odżywczych w diecie
Raporty zamówionych diet i posiłków
Kreator etykiet na pudełka i torby
Zaawansowane zarządzanie wykluczeniami
Kontrola foodcost
Lista zakupów
Dostawcy
Magazyny
Raport potraw do przygotowania
Raport gramatur posiłków
Raport diet z wykluczeniami
Raport opakowań
Obsługa wielu marek
Analiza trendów
Cykle produkcyjne - zadaniowe podejście do procesów zintegrowane z aplikacją mobilną dla kuchni
Sekcje kuchni
Zarządzanie strefami dostaw i kierowcami
Planowanie tras kierowców
Punkty odbioru osobistego
Mapa dostaw
Lista dostaw ze statusami
Promocje
Kody rabatowe
Program lojalnościowy
System linków polecających
Nagrody
Kampanie e-mail i SMS
Oceny posiłków
Aktualności
Powiadomienia PUSH
Ankiety
Szablony dokumentów prawnych
Zarządzanie użytkownikami i uprawnieniami
Zarządzanie wyglądem i funkcjami sklepu
Integracje (Google Analytics, GTM, Facebook Pixel, itp.)
Składanie zamówień
Sklep Ala carte
Płatności online
Menu
(bez składników, alergenów i wartości odżywczych)
Wybór posiłków
Mapa dostaw
Punkty odbioru osobistego
Cennik (obsługa cennika za dzień, za rodzaj posiłku, za posiłek, za okres zamówienia)
Obsługa dostaw codziennych, raz w tygodniu, dwa razy w tygodniu, trzy razy w tygodniu
Program lojalnościowy
Kody rabatowe
Linki polecające
Obługa wykluczeń
Własna domena i ceryfikat SSL
Obsługa wersji językowych
Kontakt
Aktualności
Składanie zamówień
Sklep Ala carte
Płatności online
Historia zamówień
Menu
Ocena posiłków
Wybór posiłków
Zmiana adresu dostawy
Przesunięcie dostawy
Program lojalnościowy
Ankiety
Kalkulator zapotrzebowania na kalorie
Aktualności
Promocje
Kontakt
Obługa wykluczeń
Własna domena i ceryfikat SSL
Składanie zamówień
Sklep Ala carte
Płatności online
Historia zamówień
Menu
(bez składników, alergenów i wartości odżywczych)
Ocena posiłków
Wybór posiłków
Przypomnienia o spożyciu posiłków, ocenie posiłków, przedłużaniu zamówienia
Zmiana adresu dostawy
Przesunięcie dostawy
Program lojalnościowy
Ankiety
Kalkulator zapotrzebowania na kalorie
Aktualności
Promocje
Kontakt
Powiadomienia PUSH
Obsługa wykluczeń
Trasa kierowcy
Lista dostaw
Mapa dostaw
Szczegółowe informacje o dostawie
Odbiór paczek z kuchni przez skanowanie QR kodów
Robienie zdjęć dostarczonych paczek
Obsługa płatności gotówkowych
Oznaczania paczek jako dostarczone
Śledzenie lokalizacji kierowcy
Tablica zadań do wykonania przypisanych do pracownika lub sekcji kuchni
Szczegóły zadania zależne od rodzaju zadania (np. receptura potrawy do przygotowania)
Zmiana statusu zadania
Oznaczanie paczek jako spakowanych przez skanowanie QR kodów
Status cyklu produkcyjnego
Dostęp do wszystkich funkcjonalności backoffice zgodnie z posiadanymi uprawnieniami
Baza składników i przepisów
Zaawansowane raporty dla kuchni
Dedykowane aplikacje mobilne dla klientów (white label)
Abonament 399 zł / miesiąc
3995 zł / rok
799 zł / miesiąc
7995 zł / rok
1199 zł / miesiąc
11995 zł / rok
Koszt wdrożenia 0 zł 0 zł 6000 zł
Prowizja od płatności (Autopay/Bluemedia) 2,5 % ustalana indywidualnie ustalana indywidualnie

Najczęściej zadawane pytania

Jak rozpocząć korzystanie z Mobilnego Cateringu?

Aby zacząć korzystać z systemu wypełnij formularz rejestracyjny na stronie: rejestracja.mobilnycatering.pl. Twój sklep zostanie utworzony automatycznie, także w ciągu 2-3 minut od wypełnienia formularza otrzymasz dostęp do wstępnie skonfigurowanego systemu. Możesz testować system bezpłatnie przez 14 dni, a następnie wybrać jeden z dostępnych planów abonamentowych lub zrezygnować bez żadnych konsekwencji.

Jaki operator obsługuje płatności online i jakie są dostępne metody płatności?

Płatności online w systemie Mobilny Catering obsługuje Autopay (dawniej BlueMedia). Dostępne są wszystkie popularne w Polsce metody płatności, w tym BLIK, szybkie przelewy bankowe, płatności kartą, ApplePay i GPay.

Jak skonfigurować płatności online?

Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego zaloguj się do Panelu administratora i przejdź do zakładki: Ustawienia -> Metody płatności. Następnie kliknij przycisk Rejestracja w Autopay. Przejdź proces rejestracji firmy w Autopay, a następnie uzupełnij w Mobilnym Cateringu parametry niezbędne do obsługi płatności: Klucz współdzielony, ID serwisu, ID akceptanta.

W jaki sposób uzyskać pomoc w konfiguracji i wdrożeniu systemu?

Mobilny Catering jest rozbudowanym systemem obsługującym wszystkie procesy biznesowe w cateringu dietetycznym, dlatego samodzielna konfiguracja i pełne wdrożenie może być sporym wyzwaniem. Zachęcamy więc do umówienia się na prezentację systemu online i skorzystanie z pomocy naszych konsultantów. 

Czy jest możliwa migracja danych z innego systemu?

Mobilny Catering pozwala na import klientów oraz zamówień z zewnętrznych systemów. Jeżeli dostarczysz nam dane w odpowiednim formacie możemy zaimportować je do systemu.

Ile kosztuje Mobilny Catering?

Na cenę systemu składa się miesięczna opłata abonamentowa oraz prowizja operatora płatności od zamówień online. Dokładne informacje znajdziesz w cenniku

Na jak długo otrzymam dostęp do konta demo?

Standardowo okres testowy trwa 14 dni. Taki czas pozwala na dokładne zapoznanie się z systemem. Na prośbę klienta możemy wydłużyć czas testów.

Na jak długo podpisuję umowę?

Umowa jest zawierana na czas nieokreślony poprzez wypełnienie formularza rejestracyjnego i akceptację regulaminu. Możesz zrezygnować z systemu w każdym momencie bez okresu wypowiedzenia.

Jak długo trwa uruchomienie systemu?

Niezwłocznie po rejestracji otrzymasz dostęp do w pełni funkcjonalnego i wstępnie skonfigurowanego systemu. Czas wdrożenia jest zawsze sprawą indywidualną, ponieważ zależy od wielu czynników: liczby klientów i zamówień, liczby potraw i jadłospisów, posiadanych materiałów graficznych i treści, czasu i zasobów jakie można poświęcić na wdrożenie, wybranego planu abonamentowego. Najczęściej uruchomienie nowego cateringu trwa od 1 do 4 tygodni.

Czy jesteście w stanie dostosować system i zrobić indywidualne wdrożenie?

Tak. Jesteśmy kilkudziesięcioosobowym Software House'm. Powiedz nam czego potrzebujesz a postaramy się przedstawić Ci indywidualną ofertę.

Masz pytania? Skontaktuj się z nami